Prince of thr Astral Kingdom Chapter 1 pg 19

14th Mar 2018, 1:05 AM in The Beast of the Medina Azzahra
Average Rating: 5 (7 votes) Rate this comic
Prince of thr Astral Kingdom Chapter 1 pg 19
<<First Latest>>

Comments:

snuffysam 14th Mar 2018, 3:49 AM edit delete reply
snuffysam
HOLD THE DANG PHONE
LIZARDMAN?
THIS IS A LIZARDMAN COMIC NOW?!
I AM 100% ON BOARD THIS!
Zachary Cullen Alford 14th Mar 2018, 3:35 PM edit delete reply
Zachary Cullen Alford
LOL!
chris-tar 14th Mar 2018, 4:37 AM edit delete reply
chris-tar
Well it is the Prince of the "Astral" kingdom!
We are not in Kansas anymore!!!
Zachary Cullen Alford 14th Mar 2018, 3:37 PM edit delete reply
Zachary Cullen Alford
No! Ha ha! But it is earth. And this is a better fate than thrown daggers, ne?
chris-tar 14th Mar 2018, 9:42 PM edit delete reply
chris-tar
Yes. I am so old school. Lol
warp9 14th Mar 2018, 4:40 AM edit delete reply
warp9
High-tech lizard guy! That is definitely a surprise! (a very cool surprise, I might add)
Zachary Cullen Alford 14th Mar 2018, 3:38 PM edit delete reply
Zachary Cullen Alford
Thanks, Warp9. And glad to see you back!
Zachary Cullen Alford 14th Mar 2018, 3:34 PM edit delete reply
Zachary Cullen Alford
Cat's out of the bag! yes, it is a Lizard-Man comic! You have all been my willful guinea pigs! I guess my surprise worked!
AmeliaP 26th Mar 2018, 10:17 PM edit delete reply
AmeliaP
Haha the lizard is like "yeah, that's my cannon". I love it
Zachary Cullen Alford 27th Mar 2018, 2:20 AM edit delete reply
Zachary Cullen Alford
"Say hello to my little friend!" Ha ha!
AmeliaP 9th Apr 2018, 1:09 PM edit delete reply
AmeliaP
"Bunch of cockroaches!" XD
Zachary Cullen Alford 9th Apr 2018, 2:02 PM edit delete reply
Zachary Cullen Alford
LOL!
StLOrca 30th Mar 2018, 4:14 AM edit delete reply
StLOrca
HOW YA LIKE ME NOW
Miaubol 1st Apr 2018, 8:27 PM edit delete reply
Miaubol
What the... Wow!

I love this :))
Zachary Cullen Alford 2nd Apr 2018, 2:08 PM edit delete reply
Zachary Cullen Alford
Thanks!!! I'm Glad its piqued your interest! The ComicFury crowd is so welcoming! And I love cats, btw!